[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 486

Fatih Yüktaşır fatihyuktasir at gmail.com
29 Mar 2007 Per 11:55:32 EEST

Sayın Serdar PINAR ;
Dün gece size cevaben ayazmış olduğum yazıamda abahsettiklerimdede
izah ettiğim gibi Talep olmadan arz mümkün olmaz.Siz ve sizingibi
Multimedya programları kullanan ve alışkanlıkları olan arkaadaşlar
için hep söylediğim gibi siz talebi yaratırsınız,arz ise arkasından
zamanla ihtiyaç nispetinde gelir.Önceki ayazımada daha detaylı bu
hususa değinmiştim sanırım.

Saygılarımla ...

28.03.2007 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
<pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmış: