[Pardus-kullanicilari] Video kameradan goruntu almak

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
29 Mar 2007 Per 01:18:40 EEST

Ä°yi geceler
Elimden geldiğince bir belge hazırlayarak wiki ye attım.
Kino programı ile nasıl dijital video kameradan görüntü yakalanır
(IEEE1394)  belgesi umarım işe yarar.
Bendeki kamera Sony handcam TRV33. Usb ile görüntü yakalamayı bir türlü
beceredim ve webcam olarak ta kullanamıyorum. Bildiğiniz yeni bir yöntem
varsa lütfen paylaşır mısınız?
kolay gelsin.

28.03.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: