[Pardus-kullanicilari] kde başlamıyor...

ahmet hacıkasımoglu ahacikasimoglu at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 23:52:06 EEST

Anladığım kadarı ile k.adi ve sifrenizi giriyorsunuz ondan sonra takılıyor ?

Şifre girmiyorum. Çünkü şifre girişini ekisizleştirmiştim. Daha önce kde
masa üstüne giriyordum zaten.
Az önce verdiğim komutların hepsi sorunsuz  çalıştı mı ?
Evet. Ön gördüüğünüz gibi dosya hatası verdi. Diğer komutu girince ve açılıp
kapatılınca kde servisini açınca yine aynı yerdeydim.

Bu sorun ne zaman ortaya çıktı ? (güncelleme,  yeni paket  kurulumu  vs. )

IE5.0 yükledim. sorunsuz çalıştı. Pisi bul gibi bişey vardı onu yükledim.
LimeWire yüklemeye çalışmıştım.
Ayrıntı için pardus a geçip kurduğum programlara bakmam gerekir. Bunlardan
sonra oldu galiba.
 Normalde açılırken de takılıyor bazen açılmıyordu.Yalnız pardus logosunda
takılıyordu. Kde ye hiç uğramıyordu.

28.03.2007 tarihinde ahmet hacıkasımoglu <ahacikasimoglu at gmail.com> yazmış: