[Pardus-kullanicilari] kde baþlamýyor...

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
28 Mar 2007 Çar 22:46:47 EEST

2007/3/28, ahmet hacıkasımoglu <ahacikasimoglu at gmail.com>:

> selam...
> Pardus 2007 açılışı normal. kde başlama ekranında donanımlar kısmında
> takılıyor ve ekran siyahlaşıyor. Nvidia logosunu görebiliyorum. ctrl+alt+f5
> tuşu da çalışıyor. Startx komutu işe yaramadı.Kde ye nasıl geçebilirim.
> Neler yapmam gerekiyor ?

Bu dedikleriniz nvidia sürücüsünü yükledikten sonra gerçekleşti ise
sırasıyla  ;

sudo pisi rm nvidia-tools
sudo cp /etc/X11/xorg.conf.backup /etc/X11/xorg.conf size sorulacak soruya
"e" diyip enterlayın, eğer bu komut dosya yok gibi bir hata verirse
sudo rm /etc/X11/xorg.conf (X11 deki X büyük yazılacak)
sudo service kdebase restart

bu komutları verirseniz kdeye geçebilirsiniz.

--