[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Re: Yanıt: Re: pardus cd si nasıl yüklenir?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 11:15:39 EEST

Arkadaşım
Modeminiz Datron ve anladığım kadarıyla Ethernet ve Usb bağlantı olan model
olsa gerek.Yapmanız gereken ilk şey ethernet bağlantısından modeminizi
bilgisatara bağlayın akabinde Pardus->Programlar bölümünde komut çalıştırı
tıklayın açılan pencereye kaptan yazıp enterleyin Kaptan açılınca ileri tuşu
ile internet bağlantı (Ağ ayarları) kısmına erişeceksiniz burada  açılan
penceredeki seri no çıkan bağlantıyı işaretleyip oluştur akabinde açılan
pencerede uygula ve yeni açılan penceredeki ethernet yeni bağlantının
önündeki kutucuğu işaretle okey.Bu şekilde internet bağlantın oluşmuş
olur.Şimdi sıra güncellemelerin tamamlanması .Menü kısmında Pardus
yapılandırma mz tıkla açılan sayfada sistemi seç açılan pencerede
pisiciğimizi göreceksiniz.Üzerine çift tıkla yeni açılan sayfada pisi
otomatik olarak pk. veri tabanını oluşturduktan sonra üst tarafta güncelle
bölümünü tıkla güncellemeler listesi oluşsun açılan listedeki
güncellemeleriin önündeki kutucukları işaretleyerek güncelle  açılan tabloya
evet.Buradan sonra yapacağımız iş ise ses probleminiz ile ilgili ki bu winxp
gib ses driver cd si gerektirmez.Konsolun alt tarafında ev i tıklayın açılan
tabloda Araçlar bölümünü tıklayın terminal aç ı seçin ve açılan terminal de
(konsolda) su komutunu girin ardından parolanızı girin akabinde alsaconf
komutunu girin açılan tabloda evet ve tammalar ile sonuna kadar devam edin
bittikten sonra çıkın.Artık sesiniz de tamamlanmıştır
kanısındayım.Kolaygelsin ve aramıza hoş geldiniz.

27.03.2007 tarihinde cenk yücedağ <lovephilosopher at yahoo.com.tr> yazmış: