[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: Samba - Paylaşım

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
28 Mar 2007 Çar 01:35:23 EEST

Selim Bey, ilginiz için teşekkür ediyorum. Aşağıda yazdığınız her
şeyi iki bilgisayarımda da yaptım. "Buradan sonra ağ dizinlerinde
paylaşımlarınızı görmeniz gerekir" diyorsunuz ya, doğru...
Görebiliyorum... Ama veri alışverişi yapamıyorum. Her iki bilgisayar da
Samba Payları üzerinden diğerinin paylaşıma açılmış dizinine kadar gidiyor
ama dizinin içine girmek istediğimde "Böyle bir dizin yok" diyor.

Sanıyorum paylaştırma veya ağ oluşturma aşamalarında bir hata yaptım.
Aslında hata yapmış olabileceğimi düşündüğüm bir iki ayarı, bütün
kombinasyonlarıyla dedim ama yine olmadı.

Bir arkadaş daha aynı sorunu yaşadığını bildirdi. Genel bir şey mi
bilmiyorum. Belki de bilgisayarlardan birinin 2007, diğerinin 2007.1
olmasından kaynaklanıyordur.

Tekrar teşekkürler, iyi geceler.

Message: 7