[Pardus-kullanicilari] macromedia

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
28 Mar 2007 Çar 01:30:41 EEST

28.03.2007 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış:

> 28 Mar 2007 Çar tarihinde, NS GRUP şunları yazmıştı:

> var

> Dreamweaver 8.0 Wİne ile emüle edilerek çalışıyor.. Şu ana kadar sorunsuz
> çalıştırdım.

Dreamweaver yerine  Nvu' da kullanabilirsiniz. Bunun yanında yine benzer
programlar depoda mevcut.

Photoshop için Gimp isimli muadil program kullanılıyor. En az Photoshop
> kadar
> başarılı. İsterseniz Photoshop' a birebir benzeyen arayüzünü
> yükleyebilirsiniz. Böylece bir farkı kalmaz.
>
> Flash içinse bir fikrim yok.

Photoshopta wine ile çalıştırılabiliyor sanırım, yinede gimp kullanmanızı
tavsiye ederim Flash konusunda benimde bir fikrim yok.

--