[Pardus-kullanicilari] Samba - Paylaşım

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 01:17:25 EEST

28.03.2007 tarihinde hadildonmez <hadildonmez at mynet.com> yazmış:

> Verdiğiniz bağlantı için çok teşekkür ediyorum. Oradaki bilgi eminim çok
> değerli ama benim kadar cahil birinin ömrü billah öğrenemeyeceği kadar
> teknik bir dille yazılmış. İnanın hiç bir şey anlayamadım.

şunu deneyin, çalışması lazım. bende 2 tane linux pc olmadığı için
deneyemiyorum.
tasma>sistem seçenekleri>servis yöneticisi açın. "NFS sunucusu" ismindeki
servisi çalıştırın
hatta açılışta çalıştır kısmını da işaretleyin.

daha sonra tasma>internet ve yerel ağ>güvenlik duvarı ayarlarınını açın.
güvenlik duvarını tamamen kapatın veya
NFS paylaşımına izin verin.

ardından paylaşacağınız klasörleri belirleyerek paylaşıma açın (zaten
yaptınız diye düşünüyorum).

buradan sonra ağ dizinlerinde paylaşımlarınızı görmeniz gerekir.

tecrübelerinizi buraya yazarsanız memnun oluruz.

kolay gelsin...