[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 465

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
28 Mar 2007 Çar 00:53:38 EEST

Pardusta  Macromedia flash , dreamweaver , photoshop gibi programlar
çalışıyormu ?

Bu 3. Kez soruşum ama cevap alamadım kimse bilmiyormu acaba ? kullanan
var
mı ?

Eğer kullanılıyorsa pardusa geçmek istiyorum

Merhaba.

Ben 2007'de Wine kullanarak Page Maker'ı çalıştırıyorum. Photospop 6.0 CE
Türkçe'yi kurmayı başardım ama bir türlü açılmadı. 2007.1'de ise henüz
denemedim. Muhtemelen çalışacaktır.

Forum'da ve bu listede yazılanlardan hatırladığım kadarıyla Dreamweaver 8
ve Photoshop 6.0 Wine ile çalışıyormuş. "Ben bu şekilde kullanıyorum."
diyenler vardı. Flash benim ilgi alanıma girmediği için hiç bilgim yok.