[Pardus-kullanicilari] macromedia

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
28 Mar 2007 Çar 00:41:46 EEST

28 Mar 2007 Çar tarihinde, NS GRUP şunları yazmıştı:
> Pardusta  Macromedia flash , dreamweaver , photoshop gibi programlar
> çalışıyormu ?
>
> Bu 3. Kez soruşum ama cevap alamadım kimse bilmiyormu acaba ? kullanan var
> mı ?
>
> Eğer kullanılıyorsa pardusa geçmek istiyorum

Dreamweaver 8.0 Wİne ile emüle edilerek çalışıyor.. Şu ana kadar sorunsuz
çalıştırdım.

Photoshop için Gimp isimli muadil program kullanılıyor. En az Photoshop kadar
başarılı. İsterseniz Photoshop' a birebir benzeyen arayüzünü
yükleyebilirsiniz. Böylece bir farkı kalmaz.

Flash içinse bir fikrim yok.