[Pardus-kullanicilari] philips freevents x55 notebook ve pardus

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 23:29:10 EEST

Arkadaşlar şimdi hem ubuntu 6.10 ile hem de pardus live cd ile (pardus
1.0muhtemelen) denedim , ancak maalesef boot edebildiği halde yükleme
bitirmeden takılıp kalıyor ve devam etmiyor. Takılı kalıyor derken, yükleme
splash ı çıkıyor , üç-dört dakika bu ekranda kaldıktan sonra ekran
kararıyor.

--
yaşasın linux