[Pardus-kullanicilari] bileþik yönetici hatasý

cihan kaya kayacin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 18:27:11 EEST

xorg.conf dosyanızı inceleyince ekran kartınızın ati olduğunu gördüm. ağer
ati sürücülerini yüklediyseniz atinin kapalı kodlu sürücülerinde composite
desteği yok diye biliyorum. xorg ile gelen ati sürücülerinde bu özellik
varmış galiba. yani bu satırların olmaması bu durumda normal. isterseniz
eklemeyin öylece kalsın.