[Pardus-kullanicilari] pisi güncelleme

cihan kaya kayacin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 18:08:44 EEST

flash diskteki paketleri masaüstünde bir dizinin içine atın. dizinin
içindeyken f4 tuşuna basın ve çıkan konsolda önce su komutu ile yetkili
kullanıcıya geçin. ardından pisi it *.pisi komutunu verin. pisi, kendisi
bağımlılık sırasına göre kuracaktır.ancak bunu yaparken dikkat etmeniz
gereken bir nokta var. eğer güncellemeleri indirdiğiniz bilgisayara önceden
bir program yüklemişseniz (eğer bu programın bağımlılıkları varsa) ve
güncellemelerde bu programda güncellenmişse, pisi it *.pisi dediğinizde
sonradan yüklenen programın bağımlılıkları sistemde olmadığı için pisi, bu
bağımlılıkları indirmek isteyecektir. internet bağlantısı olmadığı içinde
hata verecektir.

27.03.2007 tarihinde MURATCOLAK55 <muratcolak55 at mynet.com> yazmış: