[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Re: pardus cd si nasıl yüklenir?

cihan kaya kayacin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 17:47:57 EEST

o dvd nin içinde pardus iso dosyası var. o dosyayı başka bir cd ye yazmanız
gerekmekte. neroda zannedersem kalıbı diske yazdır seçeneği ile
yapıyordunuz. cd yi yazdırırken 16x den daha yüksek hızda yazdırmayın ve
yazılan veriyi kontrol ettirin.

27.03.2007 tarihinde cenk yücedağ <lovephilosopher at yahoo.com.tr> yazmış: