[Pardus-kullanicilari] bileþik yönetici hatasý

cihan kaya kayacin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 17:40:17 EEST

konsolda yetkili kullanıcıya geçip"nano  /etc/X11/xorg.conf" yazın(tırnaklar
hariç)ekranda
Section "Extensions"
# Option "Composite" "Enable"
EndSection
şeklinde birkısım göreceksiniz. (aşağı ok tuşuna basarak sayfanın alt
kısmına ilerleyebilirsiniz.) bu kısımı bulduğunuzda #  işaretini silin. bir
daha bu hatayı almamanız gerek.
bu hatayı muhtemelen tasma>masaüstü seçenekleri> şeffaflık kısmında
"şeffaflık ve gölge kullan" seçeneğini seçtiğiniz için alıyorsunuz. size
tavsiyem eğer bu kısımda onay varsa onayı kaldırın. bilgisayarınızı
zorlayabilir.

26.03.2007 tarihinde mehmet <myigin at gmail.com> yazmış: