[Pardus-kullanicilari] Video kameradan goruntu almak

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 12:32:43 EEST

Hocam yanlış ifade ettim sanırım. Aslında bu işin nasıl yapıldığını
sormamıştım. Bu işin nasıl yapıldığını bilen ve donanıma (handycam) sahip
olan bir arkadaş bunu aşama aşama, mümkünse fotoğraflarla zenginleştirilmiş
bir şekilde wiki'ye yazsa güzel olur demiştim. Zira sözü geçen donanım
ülkemizde yoğun olarak kullanılmakta. Bu konu ile alakalı birkaç soru ile
karşılaştığım için bunu dile getirmiştim aslında. Çevremizdekilere gel sana
pardus kuralım dediğimizde şu varmı bu varmı gibi sorular için wiki ve
listeyi adres olarak gösteriyorum. Liste daha çok bilgi içeriyor kuşkusuz.
Fakat wiki görsel olarak daha ılımlı bir öğrenme ortamı sunuyor. Biliyorum ki
wiki'de genel sorunlar ve yöntemlerin açıklanması yapılıyor. Ama dediğim gibi
bence handycam yogun kullanıldığından dolayı wiki'ye girmeyi hak ediyor. Tabi
dediğim gibi benim düşüncem bu.
--
iyi çalışmalar...
Saygılarımla; Recep KIRMIZI