[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Re: Eczanelerinde pardus kullanmak ve java uygulamalar�n� �al��t�rmak i�in nas�l belgesi

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 11:29:58 EEST

Bu belgeyi görünce kendimden utandım açıkçası :(
birkaç ay önce arkadaşımın eczanesinde bu işi yapmıştım fakat wiki'ye yazmak
aklıma gelmemişti. Sanırım bu benim bencilliğimin göstergesi oldu. Tüm
listeden özür dilemek istiyorum. Ve bir daha özellikle ihtiyacım olan ve
nasıl yapıldığı anlatılmayan durumları belgelemeye özen göstereceğimi
belirtiyorum. Ve bu belgeleme işinin sisteme program yazmak kadar önemli
olduğunun altını çizmek istiyorum. İnsanlar kullanamadıkları sürece
teknolojinin bir anlam ifade etmeyeceğini düşünmekteyim. Ve lütfen listede
bulunan ve nispeten daha tecrübeli arkadaşların bu belgeleme işine özen
göstermelerini rica ediyorum. Zira bu noktadan sonra ben öyle yapacağım.
isimsiz gececi, ve Hakan ARIN arkadaşlara da tekrar teşekkür ediyorum.