[Pardus-kullanicilari] Avidemux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 11:21:53 EEST

Selamlar direkt konu ile alakalı değil fakat konu içerisinde geçtiği için
burada yazmayı uygun buldum.

Sony handycam'den nasıl görüntü alındığını wiki'de yazarsanız çok memnun
olurum. Şu anda memleketimde değilim. Babamın bilgisayarına pardus kurup
kullanmasına teşvik etmiştim fakat kamerasından görüntü alamadığını söylüyor.
Böyle bir donanımım olmadığı için yardımcı olamıyorum maalesef.
Bence Wiki'de böyle bir belge bence kesinlikle olmalı. ilgilenirseniz çok
sevinirim.