[Pardus-kullanicilari] pardus cd si nasıl yüklenir?

abidin bluex1966 at yahoo.com
27 Mar 2007 Sal 10:02:22 EEST

--- cenk yücedağ <lovephilosopher at yahoo.com.tr>
wrote:

> pardus cd si nasıl yüklenir? yada şöyle
> söyleyim ben cd yi yükleyemiyorum  cd ile
> başlatıyorum pc yi bios ayarınıda yaptım ama
> yinede windows açılıyor fareyi 7 kere tıkladım
> yinede olmuyor ilginize şimdiden teşekkürler

Pardus Cd yi ISO olarak deÄŸil, nero gibi bir cd yazma
programı ile "kalıbı diske yazdır" seçeneği ile
CD ye yazmalısınız. Bilgisayarınıza
yazdırdığınız bu Cd yi takıp yeniden
başlatmalı ve adımları izlemelisiniz. Ayrıca
windowsunuzun silinmemesi için diskinizi önceden
bölmenizde fayda var. Yoksa diğer sistemininz de
elden çıkar.

Get your own web address.
Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.
http://smallbusiness.yahoo.com/domains/?p=BESTDEAL