[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar toplayacaðým, pardusta sorun çýkarýr mý? Bakar mýsýnýz?

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 02:56:44 EEST

Öncelikle sana söylenen işlemci intel'in ilk nesil çift çekirdek
işlemcilerinden. Eğer illa çift çekirdek alacak isen sana Core2Duo yani
ikinci nesil çift çekirdek işlemcilerden birini tavsiye ederim. Tabi illaki
fiyat artacak ama aldığına değecektir.

Bunun dışında ekran kartı için en önemli nokta nvidia çipli bir ekran kartı
alman ki senin belirttiğin modellerde nvidia çipsetli. Bu aynı anda hem
beryl(3 boyutlu masaüstü) hemde oyun performansı alırsın. Sana söylenen ve
senin seçtiğin modeller eğer bilgisayarında oyun oynayacak isen bence çok
giriş seviyesi yani düşük modeller. Bunların yerine alabilir isen 512mb
7600GS tavsiye ederim.

Bu arada harddisk gerçektende çok düşük. Şu an için fiyat ve performans
olarak alabileceğin en iyi harddisk boyutu 250gb'dır. Burada bir 8 dolar
fazla verir isen seagate'in ncq 16mb sata2 modelini tavsiye ederim.

Fiyat gerçekten artıyor biliyorum ama artık crt yani tüplü monitör almanı
hiçbir şartta tavsiye etmem. Artık şu sıralar crt mönitör sizin için ölü bir
yatırım olacaktır.

Bunun dışında sana şunları söyleyebilirim. Artık genel olarak ufak tefek
ayarları yapabildiğin sürece monitör, harddisk gibi bileşenlerin nasıl
olduğunun bir önemi yok ancak diğer parçalar için sorun yaşamış arkadaşlar
belirtir ise daha doğru olacaktır.

Sana kolay gelsin.