[Pardus-kullanicilari] Firefox'da sayfa karakter boyutunu nasıl sabitlerim.

Gökmen gokmengorgen at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 00:36:20 EEST

Merhaba,
Firefox'ta düzen> seçenekler'den içerik sekmesine gelin. Orada yazıtipi ve
öntanımlı boyutu göreceksiniz. öntanımlı boyut 12'dir büyük ihtimal. 8 gibi
bir şey yapın, veya hangisi uygun gelirse. dahası için yandaki gelişmiş
butonundan ayarlamalar yapabilirsiniz. Tabi bunları yapmadan önce ctrl+ 0 ile
yazıtipi boyutunu sıfırlandırın.

iyi günler.

26 Mar 2007 Pts tarihinde, Hasan Ozcelik şunları yazmıştı: