[Pardus-kullanicilari] Sizce pardus şirketler için hazır mı ?

Umut D. linuxlist at gmail.com
27 Mar 2007 Sal 00:34:25 EEST

Google Summer Of Code girişimi denemesine dikkat ettiyseniz Merkezi yönetim
ile ilgili gelişmekte olan projeler var.

Şirketin büyüklüğüne göre merkezi yönetim bir ihtiyaç olabilir. (Otomatik
güncelleme, otomatik açma/kapatma, otomatik ayarlama, uzaktan otomatik betik
çalıştırma vs vs vs) Küçük bir şirket için pardus aslanlar gibi hazır bence.
Sunucu servislerini çalıştırmada bir problem yaşayacağını sanmam, belki
kernelde minik düzenlemeler gerekebilir, hepsi o.

Bu yaz sonunda yönetimsel araçları görebileceğimizi umut ediyorum.