[Pardus-kullanicilari] windows ve kopete sorunu

ali seçer alisecer at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 23:48:44 EEST

sanırım windows ve pardusu baştan yükleme en iyisi olacak.bir tek sabit
diskim var evet ve 4 parça. parçalardan 3 ü değil ama birisi depo durumunda
buna dokunmadan diğer kısımları yeniden düzenyeleyerk sırasıyla windows ve
pardus yüklediğimde sorun çıkmaz sanırım değil mi? yoksa tamamını silip
baştan mı düzenleyim hdd yi?

26.03.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: