[Pardus-kullanicilari] kmail programı

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
26 Mar 2007 Pzt 19:22:46 EEST

Klasör/"çift iletileri sil" komutu ile çiftleri silebilirsiniz.
Posta klasörlerinin eşitlemesi ile ilgili olarak, sıkıntı çok sayıda ileti eşitlenirken bazen sunucularda kaynaklanan sorunlardan bu tür durumlarla karşılaşabiliyoruz.Yalnız bildiğim kadarıyla gmail eşitlerken günlük bir kısıt uyguluyor da olabilir. Sanki bir yerlerden duydum gibi... Emin değilim ama... Şehir efsanesi de olabilir. Ben bu kadar yüklü klasör eşitlemesi yapmadım bugüne kadar.
Ben sizin yerinizde olsam, büyük miktarda posta klasörünü eşitlemek yerine bugünden itibaren eşitleme seçeneğini işaretlerdim. Gmail zaten bu postalara yer ayırabilecek ölçüde alan sağlıyor size.
Saygılar.