[Pardus-kullanicilari] imaj

Selim İmre selimimre at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 14:40:36 EEST

Safkan Linuxçular belki windows yardımı ile image alma yöntemimi
eleştirecekler ama benim bulduğum en rahat yöntem şu;

Herhangi bir windows altında Acronis True Image kuruyoruz (9 veya 10
sürümü), boot CD yaratıyoruz. Bu noktadan sonra windows ve Acronis ile
işimiz bitiyor isterseniz silebilirsiniz. Sonra Bilgisayarımızı bu Cd
ile açtığımızda tüm Linux partitionalrının göründüğünü sevinçle
farkediyoruz ve hemencecik yedekliyoruz. İster diğer partitiona ister
FTPye ister lokal ağdan başka PCye....

Ben bu şekilde en az 3-4 kere güncelleme veya kendi hatam yüzünden
bozulan Pardus'u geri getirdim...

Kolay gelsin....