[Pardus-kullanicilari] resmi olmayan pardus wiki ile ilgili

Koray Löker loker at pardus.org.tr
26 Mar 2007 Pzt 14:42:18 EEST

On Monday 26 March 2007 11:49:10 ali wrote:
> çalıştım. bugunse yeni birşeyler eklemek için wikiye girdiğimde
> yazdıklarımın korsan cedegayı anlatıyor sebebiyle silindiğini gördüm.
> aslına bakarsanız hevesle yazdıklarımın bu şekilde silinmiş olması beni
> üzdü kaldıki korsan cedega yı anlatıyordu denilerek silinmesi bambaşka
> bi olay. birileri bununla ilgili bana biraz bilgi verebilirmi?? bişeyi
> yanlışmı yaptım?? yoksa haksızlığa mı uğruyorum??

Cedega'nın tar.gz olarak meçhul bir yöntemle edinilmiş olmasının sonrasına ait
bir makale olduğu için sildim, haksızlık ettiysem affola, ancak özellikle
Cedega'ya yönelik böyle bir yanlış anlaşılma (rapidshare'den falan bularak
anlatmaya başlama) sıkça yapıldığı için yoğurdu üfleyerek yiyeyim derken
kantarın topuzunu kaçırmış olabilirim.

Ancak silme nedeninde dediğim gibi, açıklamalar transgaming.com'dan bu
sistemin edinilmesine yönelik değil, .tgz dosyasının isminin açık açık
(korsan ağlarda aramaya müsait biçimde) yazıldığı bir şekilde gerçekleştiği
için doğru bulmadım.

İngilizce bilmeyen kullanıcılar açısından ekran görüntüleri vb. ile
Transgaming.com 'da nasıl üye olunabileceğini anlatarak başlar ve açık dosya
ismi yazmazsanız hem doğru hem de çok çok faydalı bir iş yapmış olursunuz...

Yanlış anlaşılma için özür dilerim...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->