[Pardus-kullanicilari] Avidemux

Blender TR blendertr at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 11:32:09 EEST

Avidemuz bendede benzer bir sorun çıkartıyor. Sony handycam'den
aktarıdğım avi dosyalarını açmıyor,kdenlive ise açıyor. Fakat
avidemux'un efekt vs. gibi özellikleri (bu konuda çok tecrübeli
değilim ama)kdenlive'ınkilerden iyi .

Biraz zahmetlide de olsa ben şöyle bir yol izliyorum. Kdenlive da açıp
orada yapılabilecek işlemleri yapıyorum ve menudeki Hazırla
seçeneğindeki DVD'yi dışarı aktar'ı tıklıyorum. Oluşan .vob uzantılı
dosyayı Avidemux açıyor.

Kolay Gelsin.

Hüseyin

25.03.2007 tarihinde tutu <tutulaylaylom at gmail.com> yazmış: