[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 331

s.karagozz s.karagozz at mynet.com
26 Mar 2007 Pzt 04:13:07 EEST

Tekrar merhaba,

Cihan Kaya beyin yönlendirmeleri ile sorunlarımı çözdüm. Kendisine
teşekkür ederim.

Sorunum sesin güncelleme sonrası gitmesiydi ki, alsaconf komutunu
verdikten sonra ekrana gelen adımlar sonrası ses kartımı tekrar
configure ederek çözdüm.

Benim birkaç sorum daha olacak.

1. Pardus'u, windows'un diski c ve d olarak bölmüş olduğu d
dizinine kurmuştum. Windows ise pek normal olarak d'yi görmez
oldu.Ben ise diskimi windows ve pardus ile tam verimle kullanmak
istiyorum. Pardus'a bir 10 gb yeter. Bu durumda d üzerindeki diğer 10
gb'ı format atmadan fat32 olarak tanımlamam mümkün mü?

2. Masaüstü'nde simgelerin yerlerinde yaptığım değişiklikler neden
yerini korumuyor ? Sorumu şu şekilde açacak olursam; Pardus'u simgelerin
yerleri üzerinde yapmış olduğum düzenlemeler sonrası kapatıp tekrar
açtığımda, yapmış olduğum değişiklikler neden aynen kalmıyor ?
Acaba buna nasıl bir çözüm mümkün ?

Herkese bol Pardus'lu iyi günler dilerim.