[Pardus-kullanicilari] bilgisayarım kapanmıyor

mehmet myigin at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 22:55:11 EEST

gelen kutusunda mesaja cevap verenler kısmında selim ismini görünce "hmm her
zamanki gibi selim ok yine yardım etmeye çalışıyor, ne güzel, yaşasın
paylaşım" diye düşünmüştüm, ama benim ne şartlarda nete bağlandığımı
bilmeyip yazımdan şikayet etmek içinmiş.
ne yazık.

25.03.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: