[Pardus-kullanicilari] rmmod nasıl ?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Mar 2007 Paz 22:28:38 EEST

>  find /lib/modules/`uname -r`/ -name m560x.ko|xargs rm
>
>  komutu ile dosyasını silin, sonra da update-modules komutunu verip
> bilgisayarınızı baştan başlatın.

 Ufak bir hatırlatma yapayım. Normalde bir modülün yüklenmesini
istemiyorsanız doğru yöntem /etc/hotplug/blacklist dosyasına modülün
adını yazmaktır. Yukarıda yaptığımız işlemi m560x modülünün sorunlu
olduğunu bildiğim için önerdim ancak çekirdek modülleri ile
ilgili olduğu için riskli ve tavsiye etmediğim bir yöntem.