[Pardus-kullanicilari] Yedekleme ve ayarlar....

Selim İmre selimimre at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 17:35:14 EEST

2007.1 kullanıyorum ama güncelleme ile yükselttim ve içime sinmeyen bazı
şeyler yaptım. Temiz bir 2007.1 kurmak istiyorum. Hep duydum; home
klasörünü yedekleyin olur hepsi diye. Tam olarak ne yapmam gerek??

Home'u yedekledik, formatlayıp yeniden pardus kurduk sonra kurulu yeni
home üzerine eski home'u kopyaladık, programları baştan kuracakmıyız
peki? Eğer kuracaksak, önce programları kurup ondan sonra home taşıyalım
yoksa önce home'u taşıyıp ondan sonra mı programları kuralım?

Teşekkürler...