[Pardus-kullanicilari] beryl svn depolarında hata

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 15:21:32 EEST

25.03.2007 tarihinde hasan öztürk <dozi_1905 at hotmail.com> yazmış:

> yalnız bir sorunum var beryl kurmaya çalışıyorum (ki formattan önce
> zaten vardı beryl)ekran kartımı kuruyorum, herşey tamam xorg.conf
> dosyasındada her türlü değişikliği yapıyorum(ekran kartım nvidia fx 5500)
> sıra beryl için gerekli kütüphaneleri kurmaya geliyor onuda hallediyorum
> fakat beryl in kaynak kodlarını indirmek için svn deposu adresini konsolda
> yazıp enterlıyorum ve bana "Checked out revision 4514." diye bir hata
> gösteriyor. pardus wiki'deki beryl anlatımındaki değişik svn adreslerini
> de
> [...]

daha önceden elinizde bulunan kaynak kodun olduğu klasörde mi indiryorsunuz,
yoksa sıfıran mı indiriyorsunuz?

ben şimdi baktım orada yazdığı revision 4514 zaten son sürüm. siz de buradan
bakabilirsiniz. <http://svn.beryl-project.org/beryl/>

ama yeniden indiriyorsanız indirmesi lazım. hatanın tamamını yazar mısınız?

eğer beryl klasörü elinizde varsa ./makeall betiğini çalıştırın onun ilk
kısmı zaten son sürüme yükseltiyor sonra derliyor.

kolay gelsin...