[Pardus-kullanicilari] Paket Bağımlılığı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 15:15:08 EEST

25.03.2007 tarihinde Osman Yarguzel <osmanyarguzel at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,

merhaba,

PİSİ paketleri oluşturma konusunda çalışma yapıyorum..Depodaki, Contrib'teki
> paketlerin pspec.xml dosyalarını ve actions.py dosyalarını inceliyorum..
> pspec.xml dosyalarının içerisinde paket bağımlılıklarını da kuruyor..PİSİ
> paketi haline getirmek istediğimiz bir programın paket bağımlılıklarını
> nasıl öğrenebiliriz..

ben pisi paketi yapmadım ama şu linkte
<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yeni_Ba%25C5%259Flayanlar_%25C4%25B0%25C3%25A7in_Paket_Yap%25C4%25B1m_Rehberi>bizim
seviyemiz için detaylı bil var.

Bir de  paketi derlerken, paketin web adresi yerine önceden bilgisayarımıza
> indirdiğimiz paketin klasör adresini versek olurmu?
> Anladığım kadarı ile PİSİ paketi oluştuktan sonra, kurulum sırasında
> programın web sitesinin adresine ihtiyaç kalmıyor..
>
> Saygılarımla..

ben böyle durumlarda (pisi paketi derlerken) kaynak kodları
/var/cache/pisi/archives klasörüne koyuyorum.

kolay gelsin...