[Pardus-kullanicilari] Paket Baðýmlýlýðý

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 15:07:58 EEST

Merhaba,

PİSİ paketleri oluşturma konusunda çalışma yapıyorum..Depodaki, Contrib'teki
paketlerin pspec.xml dosyalarını ve actions.py dosyalarını inceliyorum..
pspec.xml dosyalarının içerisinde paket bağımlılıklarını da kuruyor..PİSİ
paketi haline getirmek istediğimiz bir programın paket bağımlılıklarını
nasıl öğrenebiliriz..Bir de  paketi derlerken, paketin web adresi yerine
önceden bilgisayarımıza indirdiğimiz paketin klasör adresini versek olurmu?
Anladığım kadarı ile PİSİ paketi oluştuktan sonra, kurulum sırasında
programın web sitesinin adresine ihtiyaç kalmıyor..

Saygılarımla..

Osman YG