[Pardus-kullanicilari] abiword

onder uysal onderpardus at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 13:26:27 EEST

şu mesajı verdi

Çıktı dizini: /home/onder/Desktop
pspec.xml                      (2.0 KB)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
actions.py                     (820.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??]
[bitti]
PiSi kaynak paketi abiword inşa ediliyor
Emniyet mandalı: taban geliştirme sistemi system.devel halihazırda kurulu
Sağlanmamış inşa bağımlılıkları gconf libgnomeprint libgnomeprintui wv
fribidi
Program sonlandırıldı.
İnşa bağımlılığı gconf sağlanamadı

selmlar