[Pardus-kullanicilari] asus A6VM'de padus2007 asus A6VM'de padus2007 asus A6VM'de 2007 güncellemesi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 02:22:26 EET

25.03.2007 tarihinde TAHSIN TORTOP <tahsin_tortop at hotmail.com> yazmış:

> selim bey, o konuyu aştım. ama konsolda startx , dediğimde
> aşağıdaki mesaj geldi. yine bir şeyleri eksik ya da
> yanlış yapmamışımdır umarım.
>

> xauth:  creating new authority file /root/.serverauth.3851
>
> Fatal server error:
> Server is already active for display 0
>         If this server is no longer running, remove /tmp/.X0-lock
>         and start again.

o konsol ekranında root olarak
mv /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.yedek
komutuyla xorg.conf dosyanızın adını değiştirerek yedeklemiş ve silmiş olun.
ardından reboot komutuyla sistemi tekrar başlatın ve yenisi sistem
tarafından oluşturulsun.

yine aynı sorun çıkarsa nvidia sürücülerini kaldırmak işe yarayabilir.
pisi rm nvidia*
mv /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf.yedek
reboot

kolay gelsin...