[Pardus-kullanicilari] Nasıl Swiftfox kaldırılır?

Selim İmre selimimre at gmail.com
24 Mar 2007 Cmt 19:20:23 EET

Swiftfox'u sitesindeki kaynak dosyasından kurdum. Ama açıkçası nası
kurduğumu unuttum. /opt/swiftfox klasörüm var. İçinde make uninstall
çalışmıyor. Komut yok diyor. E Pisi paketi olmadığı için Paket
Yöneticisinde de görünmüyor. Ne yapmalıyım?

MS tecrübelerim diyorki; Firefox'u Pisi ile kaldır, kalan Firefox ve
Swiftfox klasörlerini sil sonra Firefox Pisi paketini yeniden kur. Ne
dersiniz?

Neden kaldırdığıma gelince; hız farklı algılayamadım, ayrıca hem firefox
hemde swiftfox karasızlaştı. Yer yer kilitlenmeler ve çakılmalar oluyor.
Öazı sitelerde ve youtube videolarını izlerken...

Teşekkürler

Selim İmre