[Pardus-kullanicilari] Ekran Karý Olayý

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
24 Mar 2007 Cmt 16:38:05 EET

Kartınızın Tam adını vermemişsiniz..(GeForce 2 5200, 5600 ???)..
1-) Nvidia Old sürücüleri TNT ekran kartları için geçerli..
2-) Kartınız Ge Force2 ise Nvidia sürücüleri işinizi görmesi lazım.(Eğer işinizi görmez ise Nvidia-New seçeneğini deneyin..)
3-) Nvidia-New yeni jenerasyon Nvidia kartlar için..

Kartınızı doğru olarak kurduktan sonra ;

Bir Konsol açın ve konsolda ;

sudo nvidia-xconfig  komutunu verin..Komut sonrası sizden şifre istenecek..
Root şifresini değil, kullanıcı şifresini girin..Daha sonra sizteminizi yeniden başlatın veya ctrl+alt+backspace tuşlarına basın..
Kurulum sorunsuz yapılmış ise, Açılışta Nvidia logosunun görünmesi gerekli..

Kolay Gelsin..
Eyüp Ersan SÜLÜN