[Pardus-kullanicilari] pardusu 2 sistemli makinede nasıl kullanacağız

Ben Bilirim benbilirim3 at hotmail.com
24 Mar 2007 Cmt 15:07:13 EET

Merhaba
Pentium 4, 3.0 GHz işlemcili makinemde,
birisi 160, diğeri 40 GB olan iki hard diskim var.
160 olanda XP kurulu ve kullanıyorum.
40 olan iki bölüm. Birinci bölüme MacOS kurmuştum.
Chain0 dosyası da hazırlamış ve açılışta, XP mi, MacOS mu diye soruyor, ben
de
ikisinden birini seçip açıyordum.
Daha sonra MacOS'u sildim.
Yerine Pardus 2007 kurdum. Kurarken çoklu işletim sistemi ayarını seçmiştim.
XP'nin kurulu olduğu hard diskin kablolarını çıkardığım zaman Pardus'u
görüyor ve kullanıyorum.
Ancak XP'nin kurulu olduğu hard diskin kablosunu da takıp bilgisayarı
açtığımda,
eskisi gibi XP'yi ve MacOS başlıkları seçenek olarak geliyor. Ancak Pardus
gelmiyor.
Nasıl bir ayar yaparsam, açılışta MacOS yerine Pardus'u görüp, başlatma
şansı yaratabilirim.
Saygılarımla
Mehmet ABAYLI

Problemsiz mesajlaşmaya "Evet" deyin!