[Pardus-kullanicilari] Konqueror'da tarayici kimligini degistirmek

selim ok selimok at gmail.com
23 Mar 2007 Cum 04:59:34 EET

Merhaba,
Kisaca problem söyle: Firefox'un yavas oldugunu düsünerek Konqueror'a
gecmeye karar verdim. Ancak belli basli sayfalarda problemlerle
karsilasiyorum, örnegin: GMail.
Gmail aptalca bir karar verip, konqueror'un kendisini
görüntüleyemeyecegini söylüyor ve cok basit bir modda aciliyor,
dolayisi ile bu kullanimi zorlastiriyor.
Bunun üzerine bende tarayici kimligini degistirip, kismen daha
fonksiyonel calisan bir Gmail'e ulasmak istedim. Ancak nedendir
bilmem, Konqueror yaptigim ayarlari kaydetmemeye basladi. Gecici bir
sorun mu, bir yerde yanlis mi yapiyorum pek anlayamadim (uykum geldi
ondan olsa gerek).
Ufak bir deneme icin root yetkileri ile bir konqueror penceresi actim,
ayarlari degistirdim ve gayet düzgün bir sekilde yaptigim ayarlar
kaydedildi. Gmail'de tüm fonksiyonlari ile calisti. (Sanirim bir tek
entegre Gtalk calismiyor, pek de umrumda degil zaten.Ek olarak
Konqueror'a yabani hayvan muamelesi yaptigi icin google'i siddetle
kiniyorum).

Soru su; su anda herkeste mi bu profil kaydedememe sorunu mu var,
yoksa bana özel bir durum mudur bu?

Iyi calismalar,
Selim