[Pardus-kullanicilari] pardus2007.1 kurulamiyor

MeZaR6 Kaya.. mezar-6 at hotmail.com
22 Mar 2007 Per 23:18:03 EET

arkadaslar slm benımde laptop var bende kuramadım pardusu ama benımkısı boot ekranı geldıgınde ılk secenegı secıyorum sonra sacma bı ekran gelıyor yanı ekran bırbırıne karısmıs bı sekılde sonra monıtor kapanıyor cd yı okumaya devam edıyor ve hıc bı sekılde kurulum gerceklesmıyor ide benım hardısk butun seceklerı denedım olmdı yardım edersenız sevınırım

MezaR-6..Oyun BitinCe Sahta PiyOnda Aynı Kutuya Konur..(nokta) Ölüm Bir Son Deil Sonun Baslangıcıdır.

From: eyupersan at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trDate: Thu, 22 Mar 2007 18:07:09 +0200Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus2007.1 kurulamiyor

SDA hatası ise SATA diske kurulum yapıyorsunuzdur..Bilgisayarınızın BIOS ayarından SATA desteğini DISABLE
yapıp bir daha denermisiniz?