[Pardus-kullanicilari]pardusum açılmıyor.

Emre Tas arifemretas at hotmail.com
22 Mar 2007 Per 16:56:59 EET

hmmm bilmiyorum dolmus olup olamıyacağını ama dolmuş olması büyük bir
ihtimal çünkü ufak boyutlu bir disk ayırmıştım ve çokça uygulama ve
güncelleme indirdim pisiden. Lakin söylediginiz

sudo pisi delete-cache komutunu kabul etmiyor. delete diye bir komut yokmuş
?!

Tam olarak şöyle oluyor açılırken: nvidia logosu gözüküyor, fare oku
üzerinde işlem yapılırken çıkan saat benzeri animasyon siyah ekran üzerinde
bir kaç saniye gözüktükten sonra yokoluyor ve ekran zifiri siyaha bürünüyor.
alt+f1 den konsola girebiliyorum yine de... Bir de acemi bir kullanıcı
olarak alt+f1 yapıp konsola geçtikten sonra restart atmadan konsoldan çıkma
olasılığımız var mı?