[Pardus-kullanicilari] pardus'ta görüntülü+sesli ileti?im

Yaylali, Kemal kemal.yaylali at bioeng-network.org
22 Mar 2007 Per 14:09:18 EET

Merhaba,

Goruntulu sohbet olarak isletim sistemleri arasında -cross platform-
calisabilen java tabanli, oldukca basarili bir uygulama olarak qnext'i
gosterebilirim...

Windows kullanan arkadaslarim ile goruntulu sohbeti ancak qnext ile
basarabildim... Kurulumu oldukca kolay. Kopete ve/veya Gaim gibi coklu
protokolleri destekliyor ancak goruntulu sohbet sadece qnext hesabı
olanlarla yapilabiliyor. Hesap yaratmak oldukca kolay.

Acik kaynakli degil maalesef ancak win, mac ve linux platformlarda
calismasi oldukca hos...

Su ana kadar bulabildigim cozum yalnizca bu...

http://www.qnext.com/
http://www.qnext.com/download_linux.php

--
Alle Beste !

Dhr. Kemal Yaylali,

Bornsesteeg 1 12c008
6708 GA Wageningen
Nederlands

Tel: +31-643-742-931
sip:lync at ekia.net
Web: http://bioeng-network.org
PGP Fingerprint = 24C6 0F7B CF12 62D5 F742  7E62 9B5D 055B B713 9725