[Pardus-kullanicilari] Yazıcı Sorunu

gursel tunc gurseltunc at gmail.com
22 Mar 2007 Per 01:04:38 EET

konsoldan şu komut işinizi görür: sudo pisi it cups --reinstall
komutunu vererek yeniden yükledim ama nafile bu arda bir şey daha fark ettim
pdf oalrak yazdırma imkanımda olmadı yani tanımlı gelen diğer yazdırma
aygıtlarını da kullanamıyorum.

Örn: PDF olarak yazdır seçeneğini de seçince kuyruğa atıyor ve işlemde
ibaresi ile bekletiyor.Deneme sayfasını da basmıyor

22.03.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: