[Pardus-kullanicilari] Nvidia 6200

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 22:12:10 EET

2007/3/21, Serkan YANARATES <serkan.pardusteknik at gmail.com>:

> pisi info nidia-glx nvidia-tools nvidia-kernel
> nidia-glx depolarda bulunamadı
> nidia-glx kurulu değil
> Yüklü paket:
> Ad: nvidia-tools, versiyon 1.0_9631, sürüm 17, inşa 35
> Özet: nvidia-settings and nvidia-xconfig tools

"v" harfi eksik olmuş ama önemli değil. nvidia-tools kurulu ise diğerleri
bağımlılık olarak zaten kuruludur.

  _*/etc/X11/xorg.conf*_

> # nvidia-xconfig: X configuration file generated by nvidia-xconfig
> # nvidia-xconfig:  version 1.0  (buildmeister at builder3)  Thu Nov  9
> 17:55:20 PST 2006

burada nvidia-xconfig komutunu 9 Kasım 2006'da verdiğiniz yazıyor. yani en
son bir şekilde olmamış.
benim tavsiyem /etc/X11/xorg.conf dosyanızın adını değiştirip (mesela
xorg.conf.yedek) yedeklemeniz ve sistemi
yeniden başlatmanız. böylece nvidia sürücüleri kurulu olduğu için,
sisteminiz açılışta xorg.conf dosyanızı donanımınıza göre
oluşturacaktır. en azından benim donanımımda (nvidia geforce go 7300)
oluyor.

pardus>programlar>sistem>daha fazla uygulama> dosya yöneticisi ile /etc/X11
dizinine gidin ve bu dosyanın adını değiştirin.

kolay gelsin...