[Pardus-kullanicilari] internetle ilgili sorun

kerim aydın kerim.dna at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 16:02:43 EET

bilgisayarımı ilk açtığımda internete bağlanabiliyordum, ama daha
sonra bağlantı gitti, bir süre uğraştım kendimce ama bağlantıyı
sağlayamadım. ttnet'i aradım modem ip alıyor dediler. hata yokmuş.
bunun üzerine bir kez de bağlantıyı elle ayarlayıp adresi kendim
yazdım. şimdi bağlanabiliyorum. sonra da tekrar otomatik ayarları
seçip bağlan dedim, yine bağlantı sağlandı.
daha önce pardus 1 sürümünde böyle bir sorun olmuştu, hatta öyleki bu
sorun nedeniyle pardus'tan vazgeçmek zorunda kalmıştım. şimdi sormak
istediğim bu durum tekrarlanır mı?

--
Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr