[Pardus-kullanicilari] pardusum açılmıyor.

Emre Tas arifemretas at hotmail.com
21 Mar 2007 Çar 14:11:59 EET

Pardusla ilgili bütün sorunlarım bitmişti ki
açtığımda dvd ve cd lerimi okumadığını
farkettim. Acaba donanımda mı bir sorun var diye windows'a geçtim
ve sorun yoktu. Daha sonra pardus u açmak istediğimde
açılmadı. Yükledikten sonra siyah bir ekran geliyor ve
karşılama ekranı gelmiyor. Bu siyah ekranda alt+f1
yapabiliyorum. pardusu eski haline nasıl getirebilirim?

Hem e-postalarinizi, hem de Bilgisayarinizi MSN Güvenlik ile koruma altina
alin! http://www.msn.com.tr/security/