[Pardus-kullanicilari] acemi pardus cunun gunlugu...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 13:59:41 EET

Sayın Tamer Erkal
Doğaldır yaşadıklarınız winxp den Pardus a ilk geçişimizde merakla
kurcalamaktan ara sıra canından ettik Pardus u ve tekrar kurduk.Günler geçip
refleksif winxp alışkanlığı körelmeye başladıkça sil yeni baştan kısmını
unutup sakatladığımız bölümle boğuşmak daha zevkli gelmeye
başladı.Şimdiyseuğraşsakta artık sakarlığımız mı geçti nedir
sakatlayamıyoruz.Belli ki Anadolu Pars ı bizi ve biz de Anadolu Pars ını
sevdik.Bence harici bellekle uğraşacağınıza 4 Gb lık bir bölüme ikinci bir
Pardus kurun varsın güncellenmesin.Sürekli kullandığınız Pardus da 2 adet
Pardus home dizinini açın birinden diğerine dosyalarını aktar orada kuzu
kuzu dursun.Kolay gelsin iyi çalışmalar

21.03.2007 tarihinde Tamer ERKAL <tamer661 at gmail.com> yazmış: