[Pardus-kullanicilari] Yardım Lütfen

Murat Karatas cantertip at hotmail.com
21 Mar 2007 Çar 13:57:36 EET

       20 yıldır bilgisayar kullanıyorum ilk bilgisayarım Zx-Spectrum
128Kb,Amiga Pc derken bir arkadaş pardus u dene dedi (Pardus Çalışan 1,0)
denedim hoşuma gitti. Kurdum pek sorunla karşılaştım diyemem (
Dalgınlığımdan 180Gb Gitti :) ). Herşey bir tarafa microsoft un şifre işleri
yok ya o bile başlı başına bir özgürlük ifadesi. Zaten Linux'a bilmediğim
halde sempatim vardı.

      Gelelim soruna Bilgisayarımda PCI-USB kartımı bazen tanıyor çoğunlukla
tanımıyor. Bu PCI-USB kartına TP-Link TL-WN321G Wirelles ethernet bağlı.
Yanlış anlaşılmasın; sorun Pardus'ta değil benim donanımda. Windows'ta da
yeni donanım ekle ile veya donanım kaldır>yenile ile sorunu çözüyorum. bunu
Pardus'ta nasıl yapacağımı bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

Problemsiz mesajlaşmaya "Evet" deyin!
http://www.communicationevolved.com/tr-tr/