[Pardus-kullanicilari] pardusu bilgisayardan kaldırmak

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 10:24:47 EET

Arkadaşım
Pardus u kaldırmanıza gerek yok.Sıfırdan Pardus u yeniden kurmak
istiyorsanız ve de düzgün çalışmasını istiyorsanız, ilk yapacağınız Download
ettiğiniz Pardus u CD ye 16x hızında kaydedin.Yeni kaydetmiş olduğunuz CD
takarak başlatın sisteminizi ve başlangıçta CD test i tıklayın CD nin
doğruluğu tam sa kurulumu başlatın.Size otamatik veya tercihli bölüme kurma
sayfası açılınca disk bölümlerini kendim seçeneğini işaretleyip devam edin
Eski Pardus yüklü bölümü işaretleyip düzenle ->Pardus dosyaları ->ileri
tıklayarak ekrandaki çıkan yönlendirmeleri takip edin parola ve kullanıcı
ismi girişi yaptığınız bölümden sonra Grubu nereye kuracağını sorduğu
bölümde MBR ı seçin ve kurulumu bitirin.Kolay gelsin

21.03.2007 tarihinde TAHSIN TORTOP <tahsin_tortop at hotmail.com> yazmış: